TRABZON’da Boztepe İlkokulu öğrencileri, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete intikalinin 86’ncı yıl dönümü dolayısıyla anlamlı bir etkinlik düzenledi. Öğrencilerin okul bahçesindeki koreografisi büyük ilgi gördü.
Ortahisar ilçesindeki Boztepe İlkokulu öğrencileri, Mustafa Kemal Atatürk’ün vefatının 86’ncı yıl dönümünde anma töreni düzenledi. Okul bahçesinde gerçekleştirilen 10 Kasım etkinliklerinin ardından öğretmenlerin desteğiyle ‘1938’ yazılı bir koreografi oluşturan 180 öğrenci izleyenlerin beğenisi kazandı. Öğrencilerin koreografisi cep telefonuyla kaydedildi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2398 kez okundu
2
Usta yönetmen Lars von Trier bakım evine yatırıldı
2301 kez okundu
3
Son sinyali Sur’dan vermişti… Katil Semih Çelik’in cep telefonu kayıp! Cinayete yönlendiren birisi mi var?
1939 kez okundu
4
‘Karayazı’nın çekimleri Tekman’da yapıldı
1904 kez okundu
5
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1895 kez okundu