Gaziantep’te bu yıl altıncısı düzenlenen Gazi Yarı Maratonu ve Halk Koşusu sona erdi.
Gaziantep Valiliği koordinasyonunda, Büyükşehir Belediyesi ve Türkiye Atletizm Federasyonu iş birliğinde gerçekleştirilen organizasyonda 1115 sporcu 21 ve 10 kilometrelik parkurda yarışırken, halk koşusuna her yaştan vatandaş katıldı.
21 kilometrelik yarı maratonda erkeklerde Sezgin Ataç birinci, Hüseyin Can ikinci, Ersin Tekal üçüncü oldu. Kadınlarda ise Dilek Öztürk birinciliği, Pınar Demir ikinciliği ve Özge Çolak üçüncülüğü elde etti.
Yarı maraton ile 10 kilometrelik yarışta yaş gruplarına göre de dereceye girenlere ödülleri verildi.
Yarışların ardından Onat Kutlar Salonu’nda düzenlenen ödül töreninde, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, AK Parti Gaziantep MilletvekiliBünyamin Bozgeyik, Türkiye Atletizm Federasyonu Başkan Vekili Nihat Bağcı, Gençlik ve Spor İl Müdürü Numan Nafiz Şahin ve İl Milli Eğitim Müdürü Erdal Kılınç, dereceye girenlere ödüllerini verdi.
Tören, fotoğraf çekiminin ardından son buldu.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Galatasaray 3 Puanla Kapattı, Fenerbahçe Puan Kaybı Yaşadı
2865 kez okundu
2
Süper Lig’de 22. haftanın VAR kayıtları açıklandı
1319 kez okundu
3
Galatasaray’dan Davinson Sanchez kararı
1297 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1286 kez okundu
5
Wanda Nara’nın Icardi’den boÅanmak için talepleri ortaya çıktı
1232 kez okundu